در حال برگزاری...

به عبارتی ساده به انجام عملیاتی که در خصوص خروج کالای ورودی در طی امور اداری مرتبط برای خروج کالا از گمرک انجام می گیرد را ترخیص کالا گویند، که این خود نیازمند اطلاعات و علمی است که با توجه به آن نوع کالا کاملا متفاوت و دارای ارزش های متفاوتی است و اینجاست که تیمی که در خصوص این کار فعالیت دارند باید بسیار توانا و با کفایت باشند .

 

شرکت بازرگانی مدرسی با سابقه ای که در طی سالیان گذشته بدست آورده توانسته کادری را جذب و راه اندازی کند تا بتواند حس آرامش ، اطمینان و از همه مهم تر زمان را به خوبی کنترل کرده تا مشتریان عزیز بتوانند با رضایتمندی بیشتری به کار خود ادامه دهند .

 

ترخیص کالا در خصوص نوع تخصص و تجربه ای که برای خروج کالا مد نظر است از مهمترین نکاتی است که شرکت مدرسی برآن اندیشه کرده و دارای توانایی است، ارزش کالا و اینکه چگونه بتوانیم راه کارهایی را برای تجار معرفی کرده تا بتوانند در عرصه تجارت به خوبی کالای خود را به صورت صحیح و دقیق به گمرک معرفی کرده تا دچار ضررهای مالی نشوند از جمله اقداماتی است که ما تا پایان تعهداتمان به آن متکی هستیم .

بروز رسانی اطلاعات و حجم وسیع کالاهای وارداتی از جمله اقداماتی است که با توجه به تعرفه هایی که در طول سال متغیر می باشند باید مد نظر گرفت و این بروز بودن خود دغدغه پرسنل بازرگانی مدرسی است تا صحتی بر توانایی آنها باشد .

 

ترخیص امری است که در پی تلاشی روز افزون میسر است و این حق شماست تا از مزایایی سودمند برخوردار شوید .

 

گروه بازرگانی مدرسی کمال تشکر را دارد ...